Iglotech Solidnym Pracodwacą 2006 Drukuj
Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
Data dodania: 06.08.2007

      29 czerwca na Zamku w Gniewie firma Iglotech odebrała nagrodę „Solidny Pracodawca  2006” w kategorii ogólnopolskiej za osiągnięcia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Plebiscyt jest organizowany rokrocznie przez Grupę Media Partner. W ubiegłym roku Iglotech otrzymał tytuł „Solidnego Pracodawcy Pomorza 2005”.
     Uzyskanie tytułu „Solidnego Pracodawcy 2006” to dla nas jedno z najważniejszych wyróżnień. Jest ukoronowaniem dotychczasowych działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, które staramy się przekładać na efektywność biznesową, dbałość o klientów, a przede wszystkim na satysfakcję pracowników. Nagroda Solidny Pracodawca to również wielkie zobowiązanie i motywacja, aby ten tytuł godnie reprezentować i utrzymać mówi Agnieszka Ziółkowska, Kierownik Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

     Iglotech obecnie zatrudnia ok. 150 osób, przy czym liczba ta sukcesywnie rośnie w związku z otwieraniem nowych oddziałów. Pomimo trudności na rynku pracy w I półroczu bieżącego roku firmie udało się pozyskać 45 pracowników. Wielu z nich wybierało Iglotech z uwagi na możliwości rozwoju oraz panującą w firmie atmosferę pracy przyjazną dla ludzi. Warto podkreślić, iż część z tych osób przechodziła z dużych korporacji, co jest powodem do satysfakcji.
     Kadra Iglotechu uczestniczy w licznych seminariach, sympozjach, targach krajowych oraz zagranicznych. Firma umożliwia pracownikom również dofinansowania do nauki na studiach podyplomowych. Poza możliwościami rozwoju i awansu Iglotech zapewnia także nowoczesne narzędzia pracy: wysokiej jakości laptopy oraz telefony komórkowe, samochody służbowe.
     W minionym roku pracownicy działów handlowych mogli uczestniczyć w cyklu szkoleń z zakresu Akademii Sprzedaży. Realizacja tego projektu możliwa była dzięki wsparciu ze środków unijnych. Akademia swoim zakresem obejmowała zarówno szkolenia z technik sprzedaży dla początkujących handlowców, jak i tak zwany poligon sprzedażowy podczas którego doświadczeni handlowcy mogli zweryfikować oraz udoskonalić swoje umiejętności.
     Od września tego roku Iglotech rozpoczyna realizację projektu szkoleniowego dla osób pracujących w firmie nie dłużej niż rok czasu. Akademia IGLOTECH to cykl szkoleń prowadzonych przez grupę trenerów wewnętrznych, obejmujący zagadnienia z zakresu m.in. oferty produktowej – aspektów technicznych, standardów obsługi klienta, komunikacji wewnętrznej, zasad kultury organizacyjnej oraz systemu informatycznego.
     Jesienią bieżącego roku rozpocznie się również cykl szkoleń dla kadry kierowniczej. Celem projektu, poza rozwojem kompetencji menadżerskich jest wypracowanie mechanizmów współpracy i komunikacji w grupie kadry kierowniczej.
     Odzwierciedleniem prowadzonej przez Iglotech polityki personalnej są wyniki ubiegłorocznego badania satysfakcji klienta. 85,7% badanych klientów podkreśliło wysoki poziom wiedzy technicznej pracowników Iglotechu, a 92,1% badanych klientów wyraziło zadowolenie z formy obsługi. Powyższe wyniki są jednym z najważniejszych mierników prowadzonych działań szkoleniowych.

wydanie 7/2007

 

CZYTAJ CAŁOŚĆ, ZAMÓW PRENUMERATĘ:

TRADYCYJNĄ                         E-WYDANIE