Engineering Tomorrow - nowy wizerunek marki Danfoss |
Data dodania: 22.09.2014 |
Firma Danfoss, wiodący na świecie dostawca technologii z zakresu chłodnictwa, klimatyzacji, ogrzewnictwa, sterowania silnikami i maszyn mobilnych, wprowadza nową globalną koncepcję swojej marki pod nazwą „Engineering Tomorrow”.
Nowa koncepcja marki Danfoss odwołuje się do dziedzictwa firmy, pracy inżynieryjnej, która jest kluczowym elementem działalności Danfoss oraz do gotowości w kształtowaniu przyszłości. Jest ona połączeniem potencjału inżynierii z określeniem czterech głównych obszarów, w których Danfoss poszukuje innowacji. Są nimi: INFRASTRUKTURA, PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY, ENERGIA i KLIMAT. Kolejny krok działalności firmy będzie związany z aktywnym inwestowaniem w te obszary, gdzie Danfoss skupi się na kreowaniu rozwiązań na wyzwania pojawiające się w ramach każdego z nich.
Infrastruktura
ODPOWIEDŹ DANFOSS:
Przemysł spożywczy WYZWANIE:
ODPOWIEDŹ DANFOSS:
Energia WYZWANIE:
ODPOWIEDŹ DANFOSS:
Klimat WYZWANIE:
ODPOWIEDŹ DANFOSS: Nowa koncepcja „Engineering Tomorrow” podkreśla silną tradycję Danfoss w zakresie innowacyjnych rozwiązań, które każdego dnia wpływają na życie ludzi na całym świecie. Jest również ściśle związana ze strategią grupy pt. „Core & Clear” wprowadzoną w 2010 roku, która na obecnym etapie skupia się na przyspieszeniu zyskownego wzrostu, poprzez bardziej ukierunkowane inwestycje, bardziej innowacyjnei zróżnicowane produkty, lepszą obsługę klientów oraz bardziej aktywny marketing. „Engineering Tomorrow” pozwoli firmie Danfoss wyróżnić się na rynku. Nowa definicja marki została wybrana w wyniku szeroko zakrojonych badań opinii, podczas których zapytano 4 tysiące obecnych i potencjalnych klientów z całego świata z czym kojarzy im się marka Danfoss oraz jakie mieliby oczekiwania wobec niej w przyszłości. Spośród 11 propozycji respondenci wybrali koncepcję „Engineering Tomorrow”, jako najbardziej reprezentatywną dla Danfoss, kojarzącą się z innowacjami i przyszłością. Aspiracje Danfoss związane z koncepcją „Engineering Tomorrow” zostały przedstawione w nowym firmowym filmie, którego reżyserem jest zdobywca nagrody na festiwalu w Cannes - Christoffer Bo.
W związku z wprowadzeniem „Engineering Tomorrow” powstała również nowa identyfikacja wizualna marki Danfoss: http://www.danfoss.com/about/engineering-tomorrow/
|
PODOBNE ARTYKUŁY:
POLECAMY WYDANIA SPECJALNE
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2024
-
Pompy ciepła 2023-2024
-
Pompy ciepła 2021-2022
-
Pompy ciepła 2022-2023
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2021
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2022
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2023
-
Pompy ciepła 2020-2021
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2020
-
Pompy ciepła 2019-2020