Zmiana trybu funkcjonowania Schiessl Polska – wszystkie oddziały pracują bez zakłóceń! Drukuj
Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
Data dodania: 27.04.2020

Utrzymanie obsługi klientów w oddziałach, w celu zapewnienia firmom instalacyjno-serwisowym dostępu do urządzeń, części zamiennych, komponentów i czynników, Schiessl Polska uważa za swój obowiązek. W związku z tym, w trosce o zdrowie klientów i pracowników, firma poinformowała, że mimo nadzwyczajnej sytuacji w kraju, wszystkie oddziały Schiessl Polska pracują bez zakłóceń i wszystkie procesy są realizowane.

 

 

20200427 Schiesl

 

 

  • Aby zminimalizować ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa, Schiessl Polska zachęca do kontaktu i składania zamówień przede wszystkim telefonicznie oraz mailowo i do korzystania z dostaw kurierem lub innym transportem zewnętrznym;


  • Na ile to możliwe sugeruje ograniczenie osobistych wizyt w oddziałach Schiessl Polska, jednak w razie konieczności umożliwia zakup bezpośrednio w oddziale firmy oraz odbiór własny towaru ze swojego magazynu, wprowadzając jedynie pewne zmiany w sposobie obsługi;


  • Proces sprzedaży będzie realizowany przy ograniczeniu kontaktu bezpośredniego. W przypadku wizyty w oddziale, klienci proszeni są o telefoniczny kontakt z pracownikami oddziału pod numerem widocznym na drzwiach wejściowych. Zamówienie zostanie niezwłocznie przygotowane, a następnie wraz z dokumentami udostępnione do odbioru przed bramą magazynu;


  • Schiessl Polska zdecydowali się wykluczyć możliwość zapłaty gotówką, a klienci nie mający przyznanego limitu kredytowego będą proszeni o przelew przed odbiorem towaru.

 

Powyższe zasady obowiązywać będą do odwołania. Jak zawsze firma zaprasza do kontaktu ze wszystkimi pracownikami swojej firmy przez telefon i mail, we wszelkich sprawach technicznych, handlowych i organizacyjnych.