Jakość i innowacyjność. Laur Klienta po raz drugi dla Midea! Drukuj
Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 
Data dodania: 14.04.2021

Podobnie, jak w ubiegłym roku, Midea została wyróżniona Złotym Godłem w Ogólnopolskim Konkursie Laur Klienta. Marka nie traci swojej pozycji w kategorii „Jakość i innowacyjność – klimatyzatory”.

 

 

 

 

20210414 midea Breez laur

 

 

Laur Klienta to prestiżowy, ogólnopolski sondaż, w którym decydują klienci. Konkurs zrzesza liderów rynku w różnych kategoriach. Tak, jak w ubiegłym roku, JAKOŚĆ I INNOWACYJNOŚĆ KLIMATYZATORÓW została zauważona i doceniona przez Polaków właśnie w marce Midea. Warto podkreślić, iż w klasyfikacji światowej pod kątem produkcji tych urządzeń Midea to nr 1. Jesteśmy dumni, że jako firma Zymetric możemy być jedynym dystrybutorem tych rozwiązań.


Midea to przede wszystkim lider innowacji. Marka jako pierwsza na świecie wprowadziła w pełni zautomatyzowane profesjonalne linie montażu (fabryki 4.0), na których powstają m.in. główne płyty klimatyzatorów, piloty, kompresory i wymienniki. Nad urządzeniami pracuje setki robotów, które w integracji z ludźmi, a także technologiami informacyjnymi i Internetem dają zaskakujące efekty. Takie rozwiązanie to zwiększona wydajność produkcji przy mniejszej interwencji człowieka, co przekłada się na jakość tworzonych produktów. Ich zdawalność zapisuje się na poziomie 99,9,%. Czy wiesz, że jeden pilot do klimatyzacji powstaje zaledwie w 7 sekund?!


Certyfikat Laur Klienta to potwierdzenie, że Polacy również dostrzegają ogromny potencjał marki Midea.