Przedstawiciel MITSUBISHI ELECTRIC zmienia nazwę Drukuj
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 
Data dodania: 21.11.2008

     Aireco, wyłączny dystrybutor w Polsce urządzeń klimatyzacyjnych Mitsubishi Electric, podjęło decyzję o zmianie nazwy Spółki. Z końcem października br. firma przyjęła nową nazwę: ZYMETRIC Sp. z o.o.

    Podjęcie decyzji o zmianie nazwy firmy nastąpiło z kilku powodów. Przede wszystkim dotychczasowa nazwa nie oddawała w pełni charakteru strategii firmy.
    „Zmiana nazwy zapewni nam silną markę, która jeszcze bardziej koncentruje się na relacjach z Partnerami. Symetria, która jest genezą powstania nazwy ma podkreślać nasze podejście do współpracy z Partnerami. Jednocześnie ma odzwierciedlać naszą bardzo silną więź z Mitsubishi Electric, na bazie której chcemy stale rozwijać  profesjonalną i skuteczną sieć sprzedaży w Polsce oraz przenosić na polski grunt najlepsze rozwiązania w dziedzinie klimatyzacji. Nasza strategia zakłada na najbliższe lata jeszcze ściślejszą współpracę z naszymi Partnerami handlowymi. Zmiana nazwy ma podkreślać nową strategię i determinację w jej realizacji. Chcemy, żeby firma była postrzegana jako zaufane wsparcie handlowe, techniczne, merytoryczne i strategiczne dla wszystkich współpracujących z firmą Partnerów.” – stwierdził Dariusz Jereczek, prezes Zarządu Zymetric.
    Nowa identyfikacja i strategia firmy nie odcina się od dotychczasowych działań. Wręcz przeciwnie – podkreśla dwa najważniejsze elementy: rozwój i wsparcie; dążąc do tego, by lepiej i szybciej reagować na potrzeby Partnerów.
    „Naszym zadaniem jako Zymetric jest „symetryczne” współdziałanie. Długookresowo wspieramy naszych Partnerów pomagając im w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Doskonalimy metody i wdrażamy kluczowe rozwiązania, które wesprą procesy biznesowe ich firm oraz pozwolą wzorowo obsłużyć klienta ostatecznego. Nasza strategia zakłada ciągły rozwój firmy w Polsce. Nowa nazwa ma potwierdzać tę tendencję; nie oznacza to jednak zmiany profilu działalności firmy. W ciągu ostatniego roku nie tylko dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć dystrybucji, ale udało się nam także zorganizować wiele szkoleń i działań promocyjnych wspierających  naszych Partnerów. W najbliższych latach będziemy jeszcze dynamiczniej wspierać markę Mitsubishi Electric – najbardziej innowacyjną w branży klimatyzacyjnej.” – powiedział Arkadiusz Prostak, Dyrektor Sprzedaży Zymetric.
    Jednocześnie ze zmianą nazwy Spółka wprowadziła logo, które ma zaakcentować tę zmianę. Nazwa firmy w formie graficznej jest jednocześnie nowym logo, w którym czerwony kwadrat jest symbolem Partnerów, którzy są zawsze w centrum uwagi Zymetric. Slogan „Klimat Partnerstwa”, który jest częścią logo, jest esencją filozofii firmy.
    Ponadto działania związane z dynamicznym rozwojem firmy znalazły odzwierciedlenie w postaci uruchomienia nowego, nowoczesnego magazynu. Tak, by jeszcze szybciej i sprawniej realizować zamówienia. A także w postaci nowego serwisu internetowego www.zymetric.pl, który prezentuje aktualną strategię firmy i jej nową komunikację marketingową. Nowa strona docelowo ma być potężną platformą do komunikowania się z partnerami i służącą jako wsparcie informacyjno-techniczne.
    „Mamy nadzieję, że nowa nazwa ZYMETRIC zostanie przyjęta z akceptacją, a „Klimat partnerstwa” będzie konsekwencją pomyślnego rozwoju zarówno firmy jak i naszych Partnerów.” – stwierdził Prezes Dariusz Jereczek.

Wydanie 11/2008