Brazylia z FUJITSU – wielki finał Programu Partnerskiego „Poznaj Klimat – Viva Brasil!” Drukuj
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 
Data dodania: 22.06.2017

W marcu firma KLIMA-THERM zaprosiła laureatów zeszłorocznej edycji Programu Partnerskiego FUJITSU „Poznaj Klimat” do słonecznej Brazylii. Dla uczestników ekskluzywnej wyprawy przygotowano liczne atrakcje, na czele ze zwiedzaniem malowniczych wodospadów Iguazu na granicy Brazylii i Argentyny oraz odkrywaniem uroków tętniącego życiem Rio de Janeiro.

 

 

 

2017 4 23 1

 

 

Wyprawa marzeń do Brazylii to swoisty wielki finał zrealizowanej w 2016 roku. 4. edycji Programu „Poznaj Klimat”, który firma KLIMA-THERM od kilku lat z sukcesem dedykuje grupie współpracujących partnerów handlowych FUJITSU. Nagroda główna w Programie za każdym razem związana jest z motywem przewodnim danej edycji, dając najbardziej aktywnym sprzedażowo uczestnikom możliwość przeżycia jedynej w swoim rodzaju, niezapomnianej przygody w ekskluzywnej oprawie.

 

Odkrywanie uroków Ameryki Południowej laureaci Programu „Poznaj Klimat – Viva Brasil!” rozpoczęli od Sao Paulo, z którego udali się nad wodospady Iguazu leżące na granicy Brazylii i Argentyny. Przepiękne, przepełnione błękitem i zielenią widoki jednego z cudów świata natury uczestnicy podziwiali również z bliska – z perspektywy łodzi motorowych. Kolejnym celem wyprawy było liczące ponad 6 mln. mieszkańców Rio de Janeiro – dawna stolica niepodległej Brazylii. Miasto słynie m.in. z plaży Copacabana, Głowy Cukru – góry i charakterystycznego punktu widokowego nad Zatoką Guanabara, oraz olbrzymich rozmiarów posągu Chrystusa Zbawiciela na górze Corcovado. Wśród wielu atrakcji brazylijskiej przygody znalazły się również przejazd samochodami terenowymi do parku Tijuca – największego na świecie miejskiego parku-lasu, zwiedzanie faveli Santa Marta znanej z teledysku Michaela Jacksona, w tym rozgrywki piłkarskie drużyny FUJITSU z mieszkańcami dzielnicy. W programie odkrywania uroków Rio de Janeiro nie zabrakło ponadto pokazu gorącej samby oraz nieodłącznego elementu poznawania atmosfery życia nocnego, czyli wizyt w klubach muzycznych.

 

 

– Byliśmy z klientami w Jordanii, na Karaibach, w Stanach Zjednoczonych, teraz zaprosiliśmy naszych partnerów do Brazylii – każda z tych wycieczek została przygotowana tak, aby na długo pozostała w pamięci uczestników jako wyprawa życia, podróż, którą z przyjemnością się wspomina i chętnie do niej wraca. Dbamy o to, aby wyjazd nie był pretekstem do prowadzenia rozmów biznesowych, ale przede wszystkim stanowił doskonałą okazję do zacieśniania relacji, a nierzadko nawiązywania przyjaźni. Bo nic tak nie integruje, jak doświadczenie wspólnej przygody oraz możliwość dzielenia niezapomnianych emocji – podkreśla Przemysław Kukowski, Zastępca Dyrektora ds. Handlowych w firmie KLIMA-THERM.