Firma to precyzyjny mechanizm, w którym - do prawidłowego funkcjonowania - niezbędne jest poprawne działanie wszystkich elementów składowych. Nasza Firma to My. Nieskomplikowana struktura i proste zasady działania pozwalają nam sprawnie i niezawodnie realizować wspólnie wytyczone cele. Jesteśmy nastawieni na Klienta. Umiejętności, które cenimy najbardziej to: komunikatywność, zdolność budowania trwałych relacji z innymi ludźmi, chęć kształcenia się i zdobywania wiedzy, aktywne słuchanie Klientów, efektywne zarządzanie czasem, panowanie nad emocjami, radzenie sobie ze stresem.
Chcesz dołączyć do naszego zespołu? Poznaj aktualne oferty pracy.
Obecnie poszukujemy Kandydatów na następujące stanowisko:
Doradca ds. Techniczno-Handlowych (województwo wielkopolskie)
Liczba wakatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: podległy teren
Lokalizacja biura: do uzgodnienia, możliwa również forma home-office
Opis stanowiska:
- ofertowanie i sprzedaż urządzeń i akcesoriów będących w programie sprzedaży Firmy
- promowanie urządzeń i rozwiązań z oferty firmy w realizowanych projektach
- opracowywanie i aktualizowanie oferty dedykowanej
- doradztwo techniczno-handlowe w zakresie oferowanych produktów
- nawiązywanie kontaktów i organizacja współpracy z Klientami i Partnerami handlowymi
- pozyskiwanie nowych, stałych Klientów
- utrzymywanie kontaktów z projektantami i biurami projektowymi
- utrzymywanie kontaktów z realizatorami inwestycji
- tworzenie koncepcji projektowych we współpracy z projektantami (dobór urządzeń, wsparcie procesu projektowego)
- uczestnictwo w targach branżowych i szkoleniach na terenie kraju i za granicą
- prowadzenie działań informacyjno-marketingowych dotyczących oferowanych produktów
- organizacja i prowadzanie seminariów szkoleniowych dla Klientów
Oczekiwania:
- ukończone studia o profilu technicznym (preferowana wentylacja/klimatyzacja)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (wymagane)
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego (mile widziana)
- doświadczenie w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej (min. 3 lata)
- doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane)
- dobra znajomość rynku lokalnego
- umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
- prawo jazdy kategorii B
- gotowość do odbywania podróży służbowych
- komunikatywność
- nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami i osiąganie celów
- wysoka kultura osobista
- efektywna samoorganizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- zdolności handlowe i negocjacyjne
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (w uzasadnionych przypadkach możliwe również inne formy zatrudnienia)
- atrakcyjne wynagrodzenie (4000 – 8000 PLN brutto)
- jasne zasady premiowania, realne kryteria wypracowania
- możliwość rozwoju
- duży wybór lokalizacji biura (możliwy home-office)
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tablet, telefon)
- Osoba kontaktowa: Wojciech Marcinkowski
Wszystkie osoby, które chcą dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do wysłania dokumentu aplikacyjnego (CV), za pomocą poczty elektronicznej, na adres:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Na zgłoszenia czekamy do 31.08.2017.
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."
Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia rekrutacji. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
|