Aplikacja mobilna GREE – STREFA INSTALATORA. Rozmowa z Piotrem Piechnikiem z Działu Technicznego marki Gree |
Data dodania: 10.08.2020 |
Jak Pan ocenia tegoroczny rynek urządzeń klimatyzacji typu split i jak Gree wspiera instalatorów?
Piotr Piechnik
Piotr PIECHNIK: Rokrocznie obserwujemy zwiększone zainteresowanie urządzeniami marki Gree wśród klientów ostatecznych, a co za tym idzie rosnącą liczbę montaży. Coraz bardziej popularne staje się posiadanie klimatyzatora, w efekcie czego na rynku pojawiło się wiele nowych firm instalacyjnych, a już istniejące rozrosły się o kolejnych pracowników. Potwierdza to ilość przeprowadzonych szkoleń technicznych Gree i wystawionych certyfikatów autoryzacyjnych. Tylko w tym sezonie blisko tysiąc instalatorów uzyskało uprawnienia Gree z zakresu RAC, a kilkaset z GMV. W Gree służymy wiedzą i merytorycznym wsparciem, ale nie poprzestajemy na jednorazowych szkoleniach. Pozostajemy w kontakcie z instalatorami, wsłuchujemy się w ich potrzeby i tworzymy dla nich rozwiązania skrojone na miarę ich potrzeb.
Dlaczego warto zarejestrować się w aplikacji, jakie są realne korzyści dla użytkowników?
P.P.: Każdy użytkownik aplikacji uzyskuje dostęp do dokumentacji technicznej Gree, za wyjątkiem DTR urządzeń oraz sterowników i akcesoriów. Dokumenty DTR widoczne są tylko dla użytkowników z pełnym dostępem, czyli dla Autoryzowanych Instalatorów Gree, po uprzedniej weryfikacji numeru certyfikatu.
Zatem, dzięki aplikacji możemy praktycznie prowadzić harmonogram prac serwisowych, co zastępuje nam konieczność zakupu specjalistycznego oprogramowania. Dla pojedynczych instalatorów brzmi to bardzo obiecująco.
P.P.: To jeszcze nie wszystko, z poziomu aplikacji można wysłać zgłoszenie udziału w naszych szkoleniach technicznych, a także przedłużyć ważność Certyfikatu Autoryzacyjnego Gree o 12 miesięcy. Dla wszystkich, którzy zdecydują się używać naszej aplikacji GREE – STREFA INSTALATORA mamy bonus w postaci przedłużenia Certyfikatu Gree z zakresu RAC o 6 miesięcy.
Jak uzyskać Certyfikat Gree?
P.P.: Przede wszystkim trzeba posiadać uprawnienia F-gazowe personalne i dla przedsiębiorstwa oraz ukończyć bezpłatne szkolenie techniczne Gree. Prowadzimy je w dwóch zakresach: RAC (Splity, Multi Splity i lekkie systemy komercyjne) oraz GMV (duże systemy komercyjne), co daje nam możliwość zdobycia dwóch osobnych certyfikatów. W naszych szkoleniach mogą wziąć udział także osoby bez certyfikatów F-gazowych, ale nie otrzymają one jednak Certyfikatu Autoryzacyjnego, a jedynie Dyplom uczestnictwa w szkoleniu, który po uzupełnieniu, w odpowiednim czasie, wymogów formalnych, zamieniamy na Certyfikat Gree.
Gdzie odbywają się szkolenia Gree?
Wspominał Pan, że Autoryzowani Instalatorzy Gree uzyskują pełny dostęp do nowej aplikacji. Czym się różni konto użytkownika certyfikowanego przez Gree od zwykłego konta?
Jak przebiega proces reklamacyjny, jeśli chcemy taki złożyć?
Następnie, po dodaniu prowadzonej karty gwarancyjnej, a także danych wysyłkowych, zgłoszenie reklamacyjne trafia wprost do naszego działu serwisu i gwarancji, gdzie jest błyskawicznie rozpatrywane, a części wysyłane pod podany adres. Instalator, poprzez zmiany statusów realizacji zgłoszenia, może na bieżąco kontrolować, na jakim etapie jest aktualnie proces.
Jak powstawała aplikacja?
Jak Pan ocenia przydatność tego urządzenia? Czy korzystanie z aplikacji jest łatwe?
P.P.: Mobilność rozwiązania, w połączeniu z innowacyjnymi pomysłami, z pewnością sprosta oczekiwaniom instalatorów i serwisantów Gree. Aplikacja przeznaczona jest dla wszystkich instalatorów klimatyzacji, natomiast Autoryzowani Instalatorzy Gree zyskują większe możliwości. Aplikację GREE – STREFA INSTALATORA testowało wiele osób z branży, a nawet osoby zupełnie nie związane z klimatyzacją, które poprosiliśmy o jej sprawdzenie. Chcieliśmy mieć pewność, że zastosowane rozwiązania są intuicyjne, interfejs przejrzysty, a kroki podejmowane w aplikacji zrozumiałe. Jesteśmy pewni, że korzystanie z aplikacji nie przyniesie nikomu trudności, a tylko same korzyści. Dla wszystkich, którzy będą mieć dodatkowe pytania zamieściliśmy w aplikacji specjalną strefę „JAK TO DZIAŁA?” z filmami instruktażowymi, tłumaczącymi krok po kroku wszystkie aktywności. Zawsze można także do nas napisać na dedykowany adres e-mail lub zadzwonić. W tym celu dla instalatorów i serwisantów uruchomiliśmy w tym roku specjalną infolinię techniczną Gree pod numerem: 12 431 33 27.
Kto obsługuje infolinię Gree?
P.P.: Telefony odbierają wyłącznie pracownicy Działu Technicznego, którzy służą błyskawicznym wsparciem. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku przez 10 godzin dziennie, od godz. 8.00 do godz. 18.00.
Dziękuję za rozmowę i życzę udanego sezonu dla Państwa firmy oraz pozytywnego odzewu z wdrożenia aplikacji GREE – STREFA INSTALATORA
P.P.: Bardzo dziękuję w imieniu całego zespołu Free Polska.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie
Aplikacje do pobrania
|
PODOBNE ARTYKUŁY:
POLECAMY WYDANIA SPECJALNE
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2024
-
Pompy ciepła 2023-2024
-
Pompy ciepła 2021-2022
-
Pompy ciepła 2022-2023
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2021
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2022
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2023
-
Pompy ciepła 2020-2021
-
Katalog klimatyzatorów typu SPLIT. Edycja 2020
-
Pompy ciepła 2019-2020